Obrir/tancar menú

Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia

Cerca al web
 ESP | ENG | FRA
Intervals de nuvolositat20ºC-6ºC
Segueix-nos al Facebook Segueix-nos al Youtube Segueix-nos al Twitter Segueix-nos a Instagram
 
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir per correu electrònic
Es presenta la nova edició de la Guia Comercial i de Serveis 2013 i el nou web de Som Sant Sadurní

Imatge inexistent

Aquest dimarts 16 de juliol s’ha presentat al CiC Fassina la nova Guia Comercial i de Serveis 2013 i la nova pàgina web de Som Sant Sadurní. A l’acte hi han pres part el regidor de Turisme, Jep Bargalló, el president de Som Sant Sadurní, Robert Cardús, la gerent de l’entitat, Susanna Duaso, Guillem Parera com a responsable de l’empresa Artecsoft i ha comptat amb la presència de l’Alcaldessa de la vila, Susanna Mérida.

La Guia, de la qual se n’han fet 7000 exemplars i tindrà dos anys de vigència, es podrà recollir a partir del dia 20 de juliol a tots els comerços anunciants, a l’Ajuntament de Sant Sadurní i a Turisme, al CiC Fassina. No s’ha volgut repartir casa per casa com en les darreres edicions per evitar duplicitats i perquè moltes es perdien. Tal i com ha explicat el president de Som Sant Sadurní, Robert Cardús, ’És l’única guia d’aquestes característiques que existeix al municipi i tothom la té a casa com a referència’.

Imatge inexistent

La guia compta amb 216 anunciants, els mateixos que l’any 2007, fet que des de Som Sant Sadurní valoren com un important èxit en aquest context de crisi. Té la mateixa estructura que les anteriors edicions, amb els comerços i establiments agrupats per categories, un plànol, telèfons i altres informacions d’interès per a la ciutadania i inclou com a novetat informació del CIC Fassina, que en l’anterior edició encara no existia. La imatge està molt reforçada amb la presència de la tarja de fidelització, tal i com explicava Susanna Duaso ’Hem incorporat la icona de la tarja de fidelització en els anuncis, estem convençuts que és el producte estrella i s’ha de potenciar’.

Nou web més complet, àgil i amb la guia on-line

La gerent de Som Sant Sadurní, Susanna Duaso, i el tècnic de l’empresa Artecsoft, Guillem Parera, han repassat les novetats del nou web de l’entitat, que inclou la guia íntegra ’on line’, potencia la informació dels establiments adherits, que podran autogestionar les seves notícies i promocions, és molt més interactiu, adaptat a dispositius mòbils i té com a principal novetat un plànol on hi ha localitzats per categories tots els establiments adherits.

Imatge inexistent

El regidor de turisme, Jep Bargalló, ha felicitat Som Sant Sadurní per la gran tasca que està duent a terme: ’Treballeu en la bona direcció’, ha manifestat, i ha volgut cloure l’acte destacant la col·laboració entre el Patronat de Turisme i Som Sant Sadurní per potenciar el comerç de la proximitat i les compres dins el municipi.

Bargalló ha fet seves les paraules introductòries de la guia, que ha qualificat de molt encertades i que ha resumit amb el lema ’Enlloc com a casa’ i ha elogiat la tarja de fidelització com una bona moneda de canvi. El regidor s’ha felicitat del fet que en aquesta guia ja hi aparegui el CIC Fassina ’Quan vau començar a sortir el Centre d’Interpretació del Cava encara no hi era, però vosaltres sempre hi heu estat’.

Imatge inexistent

Pujar al principi de la pàgina