Sant Sadurní celebra amb diverses activitats el Dia Internacional de les Dones07-03-2010
La Regidoria d’Igualtat de l’Ajuntament, amb la col•laboració de diverses entitats, organitza un any més la celebració de la diada del 8 de març, Dia Internacional de les Dones. El mateix dilluns 8 de març, a 2/4 de 6 de la tarda, la plaça de l’Ajuntament acollirà la creació de la pancarta de les dones, lectura del manifest i un concert de la Coral del Casal d’Avis.
D’altra banda, del 8 al 22 de març, es podrà visitar al Casal d’Entitats una exposició sobre l’escriptora Mercè Rodoreda. L’horari d’obertura de l’exposició serà de les 9 del matí a les 9 del vespre.
Com ja és tradició, també tindrà lloc una nova edició del Sopar de les Dones, que enguany ja és la 18a vegada que es celebra. Aquest àpat es farà el divendres 12 de març, a les 9 del vespre, a la Fonda Neus. La venda de tiquets, al preu de 30 euros, serà fins el 9 de març als llocs habituals.
En el marc del Dia Internacional de les Dones, el dimarts 9 de març també hi haurà el concert “Dones Sonores”. Està previst que es faci, a partir de les 8 del vespre, a la Biblioteca Ramon Bosch i Noya. Aquest acte està organitzat per la Regidoria de Cultura dins de la campanya "Tot l’Any Lectura".
Una altra activitat és el taller explica-contes que porta per títol “M’expliques un conte?”. Serà el dimecres 10 de març, a ¼ de 4 de la tarda, al Casal d’Entitats, i està organitzada pel Servei de Mediació i Acollida.
El Fòrum de Dones Progressistes també ha programat la projecció de la pel•lícula “Els homes que no estimaven a les dones”, d’Stieg Larsson, pel dimecres 3 de març, a 2/4 de 8 del vespre, a la Llar.
Finalment, el dissabte 27 de març es farà una visita al Liceu organitzada per l’Associació de Dones de Sant Sadurní. La sortida serà a 2/4 de 9 del matí a la plaça Pau Casals.
veure cartell de la diada en pdf