Obrir/tancar menú

Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia

Cerca al web
 ESP | ENG | FRA
Descobert22ºC-4ºC
Segueix-nos al Facebook Segueix-nos al Youtube Segueix-nos al Twitter Segueix-nos a Instagram
Publicació 15.06.2017
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir per correu electrònic
Sorteig de l'"Endevina-la" jugant amb el català
Endevinala
Es dóna per finalitzada la sisena edició del maig gastronòmic

El dia 2 de juny va finalitzar l´”Endevina-la!”, un joc lingüístic per promoure l´ús de la llengua catalana a les botigues d´una manera lúdica, engrescadora i que propicia que la gent vagi als establiments comercials per participar-hi.

En un sorteig a l'atzar, Margarita Gana va obtenir una targeta regal de 30 €, mentre que Isabel Simó va ser la participant que va encertar més jeroglífics, un total de 39 de 50 possibles, va obtenir una targeta regal de 50 €.

La participació ha estat un èxit ja que s'han recollit 645 butlletes als 50 establiments que han col·laborat en el concurs, 374 de les quals encertades. El concurs ha estat una activitat més del Maig Gastronòmic, organitzat per Som Sant Sadurní. 

Maig gastronòmic

El dimarts 13 de juny, amb el lliurament dels premis de l´Endevina-la, es va donar per finalitzada la sisena edició del Maig Gastronòmic organitzada per Som Sant Sadurní amb el suport de l´Ajuntament de la vila, el departament de Català i tots els establiments col·laboradors.

L'acció, que es du a terme amb l´objectiu de potenciar tots els sectors de la gastronomia local, ha comptat enguany amb 28 col·laboradors directes que han ofert durant el mes de maig els seus productes gastronòmics, menús, delicateses o bé alguna activitat. A més de 50 botigues locals que han col·laborat a l´Endevina-la, joc en català de jeroglífics gastronòmics.

La principal novetat d´aquesta edició ha estat la nova pàgina web del Maig Gastronòmic la qual ha tingut molt bona acollida com a eina de consulta pràctica e intuïtiva de tots els productes que es podien tastar des del 2 de maig fins el 2 de juny. L'entitat també ha apostat per fer un reforç de promoció en xarxes socials. 

Les vendes de menús i delicateses han estat molt similars a les de l'any anterior.

Pujar al principi de la pàgina