Publicació 14.02.2017
El servei rep mensualment una mitjana de 300 consultes per telèfon i realitza gairebé 1100 atencions presencials
OAC

L’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Sant Sadurní d’Anoia va atendre l’any 2016 un total de 16.765 consultes, entre les realitzades per via  telefònica i presencial a l’Oficina de l’Ajuntament.

El servei rep mensualment una mitjana de 300 consultes per telèfon i realitza gairebé 1100 atencions presencials. Les principals demandes de la ciutadania tenen relació amb l’alta al padró d’habitants, aquelles relacionades amb la recollida de residus, com la sol.licitud de la targeta de la deixalleria, llicències d’obres i activitats o qüestions relacionades amb la presentació d’instàncies o tràmits, consum, el cementiri o el mercat municipal, entre d’altres.

L’Oficina d’Atenció Ciutadana es troba als baixos de l’edifici principal de l’Ajuntament, a la plaça de l’Ajuntament, i el seu horari d’atenció és de dilluns a divendres de 8 a 15 hores. Per a més informació podeu trucar al 938910325 o al correu electrònic oac@santsadurni.cat.