Nexes - Innovació, emprenedors i empreses

AVUI: Intervals de nuvolositat amb pluja escasa 23ºC|13ºC
Facebook Twitter Instagram Youtube
BUTLLETÍ

SUBSCRIU-TE AL BUTLLETÍ ELECTRÒNIC

Dona't d'alta facilitant-nos el teu correu electrònic i puntualment rebràs el butlletí d'activitats i  les notícies més destacades 

BUTLLETÍ

SUBSCRIU-TE AL BUTLLETÍ ELECTRÒNIC

Dona't d'alta facilitant-nos el teu correu electrònic i setmanalment rebràs l'agenda d'activitats i les notícies més destacades de la setmana

Notícies
empreses allotjades
Gaudeix de les avantatges d'un espai de cowork
La innovació i la creativitat milloren amb la convivència. Compartir espais formals i informals incrementa la capacitat productiva, captant idees, conceptes i coneixements per generar nous productes i serveis.

Nexes del Servei de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia ha complert els seu objectiu de servir com a suport a emprenedors per a iniciar i consolidar els seus projectes de negocis.
Varies empreses que estaven allotjades a l'espai de cowork i que han pogut gaudir del serveis oferts a emprenedors i empreses, han consolidat el seu projecte i han cercat un espai propi on continuar la gestió de la seva empresa.
En el moment actual podem oferir espais de treball al nostre cowork per aquells emprenedors que estiguin a punt de convertir-se en empresa,  o bé empreses de recent creació,  que vulguin gaudir de les avantatges d'un espai que permetrà el desenvolupament del seu projecte,  i la connexió amb altres emprenedors per establir possibles col·laboracions.

En aquest enllaç podreu ampliar la informació sobre els serveis i les condicions de l'allotjament al cowork: 

PUBLICAT EL 03.10.2016
COMPARTIR
Comparteix al facebookCompartir a Twitter
© Nexes
Doctor Barraquer, núm.3-5. 08770 Sant Sadurní d’Anoia
Tel: +34 931 185 195
c/e Àrea Empresa i Emprenedors: promeco@santsadurni.cat
c/e Àrea Ocupació: socupacio@santsadurni.cat
Atenció al públic: MATINS (de dilluns a divendres de 9 a 13.30 h) | TARDES (dimecres i dijous de 15 a 18 h)