Ràdio Sant Sadurní

AVUI: Descobert 22ºC|4ºC
Facebook Twitter Instagram Youtube

BUTLLETÍ

SUBSCRIU-TE AL BUTLLETÍ ELECTRÒNIC

Dona't d'alta facilitant-nos el teu correu electrònic i setmanalment rebràs l'agenda d'activitats i les notícies més destacades de la setmana

Notícies
mapa turístic comercial SOM Sant Sadurní
SOM Sant Sadurní edita un mapa turístic comercial
S'han editat 15.000 exemplars que es distribuïran gratuïtament per cellers, restaurants, botigues i centres de visita

Som Sant Sadurní presenta, coincidint amb el Cavatast 2016, la 1a edició del Mapa Turístic Comercial de la Capital de Cava, un ‘free map’ presentat en 3 idiomes (català, castellà i anglès) que parla de cava, gastronomia, cultura i ‘shopping’. Aquest és un projecte que neix de la demanda per part d’algunes empreses de la vila amb l’objectiu de dirigir trànsit del flux actual de visitants a Sant Sadurní cap al comerç, la restauració i els centres de visites, i alhora millorar l’experiència que té el turista del seu dia/es a Sant Sadurní, informant-lo de forma esquematitzada i atractiva de tot el que el poble li pot oferir.

Sant Sadurní d’Anoia ofereix al visitant diversitat d’experiències que s’han volgut transmetre en una portada lleugera i suggerent, gaudir d’un bon cava en una terrassa, d’una passejada a peu per descobrir el seu atractiu cultural o en bicicleta per les vinyes, o descobrir aquest món subterrani de cellers sota els nostres peus en ple casc urbà, un dels atractius únics de la Capital del Cava. Un cop dins, el desplegable ofereix una breu explicació de les festivitats més importants, allò que un turista no es pot perdre de Sant Sadurní, els Barris, les fires amb la festa de la Fil·loxera com a protagonista, la Setmana del Cava i el Cavatast, i el sempre atractiu mercat de marxants que hom cerca quan vol fer la visita d’un poble o ciutat.

En el seu interior el turista troba un plànol amb la ubicació de caves i espais visitables, els edificis de la ruta modernista i altres edificis d’interès, així com botigues, restaurants i hotels, i un itinerari recomanat per fer a peu, posant el focus en el centre urbà de la vila. La primera edició d’aquest mapa turístic comercial compta amb el suport de vint-i-tres establiments de la vila, entre caves, restaurants i comerços anunciants, establiments de referència al municipi, tots ells adherits a Som Sant Sadurní, entitat que aglutina establiments del comerç, la indústria i els serveis de Sant Sadurní d’Anoia. En total s’han fet 15.000 exemplars que està previst distribuir entre els centres de visitants, cellers, restaurants, botigues i punts informatius de la vila. L’entitat es planteja fer un parell d’edicions l’any com a punt de partida.

Concurs d'aparadors de la Setmana del Cava

Durant els dies de celebració de la Setmana del Cava, els aparadors dels comerços s’engalanen amb motius del cava per participar en el Concurs d’aparadors que organitzen conjuntament amb la Confraria del Cava de Sant Sadurní, amb el suport de l’Ajuntament de la vila. Aquesta iniciativa permet als comerços engalanar els seus aparadors per oferir una imatge creativa durant els dies en que la nostra vila es converteix en el focus de moltes mirades.

En aquesta edició són 16 els establiments que participen al concurs i molts més els que decoren l’aparador amb el cartell de la Setmana del Cava i les ampolles de cava gentilesa de la Confraria. El dissabte 1 d’octubre els aparadors ja estaran engalanats i es podrà fer la votació de l’aparador més popular fins el dimarts 4 d’octubre a les 17h, moment en que es reunirà el jurat que escollirà els aparadors guanyadors en les categories de: més artístic, el que millor integra els components de la vinya i el cava, l’aparador que millor utilitza el marxandatge comercial i l’aparador M2 que valora els aparadors des d’un punt de vista tècnic gràcies a la col·laboració amb la interiorista Maria Esteban de l’empresa M2 Studio de Sant Sadurní.

PUBLICAT EL 27.09.2016
COMPARTIR
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir per correu electrònic