Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia
Aquesta suspensió es mantindrà fins que sigui deixada sense efecte la declaració de l'Estat d'alarma

Amb la declaració de l´estat d´alarma arran de la crisi sanitària ocasionada pel COVID-19, el govern de l´Estat va decretar també la suspensió de terminis per a la tramitació de procediments en el sector públic, i per tant també en els ajuntaments. També resten suspesos els terminis de prescripció i caducitat d´accions i drets.

Per tant, l´Ajuntament de Sant Sadurní suspèn tots els terminis  generals perquè la ciutadania, empreses i entitats formulin al·legacions i recursos en procediments  en curs amb l´Ajuntament, també els  còmputs dels tràmits derivats de licitacions i adjudicacions  i de presentació d´ofertes, la presentació de justificacions de subvencions, la presentació de sol·licituds en convocatòries de subvencions i ajuts,  els terminis d'inscripció en procediments de selecció de personal, i en general tots els terminis d´inscripció i de preinscripció (també en centres educatius), etc.

L´Ajuntament, a més, ha acordat que tindran prioritat els procediments iniciats o de seguiment a conseqüència de la crisi sanitària del COVID-19, i no s'iniciaran  ni continuar an  procediments que no siguin de la màxima urgència.

Aquesta suspensió es mantindrà fins que sigui deixada sense efecte la declaració de l´Estat d´alarma. Una vegada deixi de ser vigent l'estat d'alarma, els còmputs de terminis continuaran pel temps que manqui fins a la seva finalització.

Així mateix, l´Ajuntament ha suspès el ple municipal ordinari que estava previst pel proper dimarts 31 de març , axí com la resta de sessions ordinàries dels diferents òrgans col·legiats de l'Ajuntament (Junta de Govern Local, Comissions Informatives, Junta de Portaveus, etc).

PUBLICAT EL 19.03.2020