Ràdio Sant Sadurní
El nou logo juga amb les formes sinuoses de les ones de ràdio i la doble S de Sant Sadurní i aposta per colors verds, que s'associen més fàcilment al paisatge i l'entorn natural de la vila

Coincidint amb el Dia Mundial de la Ràdio, aquest dijous 13 de febrer Ràdio Sant Sadurní estrena la seva nova imatge corporativa. 

El nou logotip Suposa un canvi substancial pel que fa als colors i la imatge. La renovació aposta per unes línies més senzilles, que juguen amb dos elements que es fusionen des de la seva sinuositat, les ones de ràdio i la lletra S, com a elements identificatius de Sant Sadurní. També s'ha volgut apostar per colors verds, que s'associen més amb el paisatge, l'entorn i el territori de vinya.

El treball per a la renovació del disseny es va iniciar a finals del 2019 i permetrà a partir d'ara comptar amb un manual d'identitat i unes regles d'ús, així com formats que permeten adaptar la imatge a les diferents necessitats gràfiques i plataformes digitals.

El projecte s'ha desenvolupat en paral.lel a la renovació corporativa de la imatge de l'Ajuntament, i que veurà la llum també en les properes setmanes

El nou logo pren el relleu de la imatge que ha acompanyat Ràdio Sant Sadurní - amb els característics botons que recordaven els d'un reproductor, i el color taronja - durant pràcticament dues dècades, des que es va recuperar l'emissora municipal a finals dels 90, després d'uns anys sense activitat.

En les properes setmanes, la ràdio anirà substituïnt progressivament els diversos suports, materials i elements promocionals i identificatius de l'emissora amb la nova imatge.

PUBLICAT EL 11.02.2020