SUBSCRIU-TE AL BUTLLETÍ ELECTRÒNIC
Dona't d'alta facilitant-nos el teu correu electrònic i setmanalment rebràs l'agenda d'activitats i les notícies més destacades de la setmana
SUBSCRIU-TE AL BUTLLETÍ ELECTRÒNIC
Dona't d'alta facilitant-nos el teu correu electrònic i setmanalment rebràs l'agenda d'activitats i les notícies més destacades de la setmana
El Noia Freixenet va presentar aquest dijous les noves equipacions per a la temporada 2019/20. Ho va fer en un acte a les caves Freixenet que va comptar amb la presència del president del club, Ferran Andreu; el CEO i vicepresident de Freixenet, Pere Ferrer; l’alcalde de Sant Sadurní, Josep Maria Ribas; a més d’una bona representació de regidors i regidores del consistori i tots els integrants del primer equip.
La primera equipació llueix els colors de l’equip, vermell i negre, i dibuixa un degradat, a més d’incorporar la senyera, a l’esquena, i el lema #somNOIA i el logo de l’Ajuntament de Sant Sadurní, als laterals.
També es va presentar una segona equipació groga que pretén homenatjar el patrocinador de l’equip, Freixenet, ja que en ella es dibuixen les clàssiques bombolles, molt arrelades a la marca.
L’acte també va servir per fer entrega del carnet de soci número 1 a Freixenet com a mostra d’agraïment a una empresa que ha patrocinat l’equip durant més de quatre dècades, constituint així una de les apostes més fidels de l’esport estatal.