Nexes - Innovació, emprenedors i empreses

AVUI: Cobert amb pluja 15ºC|10ºC
Facebook Twitter Instagram Youtube
BUTLLETÍ

SUBSCRIU-TE AL BUTLLETÍ ELECTRÒNIC

Dona't d'alta facilitant-nos el teu correu electrònic i puntualment rebràs el butlletí d'activitats i  les notícies més destacades 

Oferta formativa
marrqueting i vendes
Màrqueting i vendes per empreses que comencen
  • Descripció: 

    Aquesta activitat formativa té com a objectiu guiar en l'elaboració del pla de màrqueting adient i preparar l'actuació de vendes d'una forma coherent, senzilla i pràctica a empreses que tot just estan arrencant amb la seva activitat, o que se senten insegures en l'àmbit del màrqueting i les vendes.
    Es treballarà de forma molt pràctica i aplicada, partint dels coneixements teòrics necessaris i d'il·lustratius expemples per treballar-les des del rigor i el mètode per aconseguir finalment ser eficients comercialment.

    • Saber elaborar el Pla de Màrqueting: com definir alguns dels aspectes més crítics de la viabilitat de la teva idea.
    • Aprendre a fer l'actuació comercial adient a partir del pla de màrqueting.
    • Saber comunicar amb cada client, i com assolir l'acord i fidelitzar la nostra proposta de valor afegit.
  • Informació sobre la inscripció: 

    Places limitades, cal fer inscripció prèvia

    Et convidem a emplenar el formulari d'inscripció per a fer la teva reserva

    Per a formalitar la teva inscripció pots emplenar el formulari i portar-lo al servei

  • Lloc: 
    Centre de serveis a les empress Nexes
  • Adreçat a: 
    Empreses que estan començant la seva trajectòria empresral i/o que estiguin en procés de reflexió estratégica cercant el seu encfocament comercial adient i diferenciador
  • Horari: 
    9h30' a 14h 30'
  • Dates del curs: 
    21 i 28 de novemebre de 2018
  • Continguts
    Sessió 1 :   Màrqueting

    El Pla d'empresa i el màrqueting : què i per què

    Definir el Mix de màrqueting : producte, preu, distribuciió i promoció.

    Productes i serveis que pensem oferir i el valor diferencial respecte a la competència i/o productes substitutius

    La importància de la segmentació  al detall: el client com a eix central 

    Els diferents rols de comportament del consumidor

    La importància de 3 conceptes clau: valor, qualitat i satisfacció

    Preu, partida pressupostària i portafolis de productes

    Concepte de rendibilitat: rotació o diferenciació?

    Branding: la importància de la nostra marca.

    Posicionament "fansumer" una experiència més enllà d'un producte


    Sessió 2:   Ventes

    En què fallen les empreses quan venen?

    Ja està el pla de màrqueting, comencem a preparar-nos per sortir a vendre

    Què hem de fer al principi de l'entrevista de vendes?

    Sé comunicar-me amb el client?

    Conseller o col·locador de producte. Què faig?

    Monòleg o diàleg?

    Arguments estudiats o arguments adaptats?

    Vaig preparat pels dubtes i les objeccions que sortiran?

    Se detectar les senyals de compre per tancar la venda?

    La venda ja a acabat què més faig?

    Organitza:     



    logo ajuntmaent                              Logo diputacio barcelona



    Col·laboren: 



    aj Gelida        aj Torrelavit      aj Subirats

© Nexes
Doctor Barraquer, núm.3-5. 08770 Sant Sadurní d’Anoia
Tel: +34 931 185 195
c/e Àrea Empresa i Emprenedors: promeco@santsadurni.cat
c/e Àrea Ocupació: socupacio@santsadurni.cat
Atenció al públic: MATINS (de dilluns a divendres de 9 a 13.30 h) | TARDES (dimecres i dijous de 15 a 18 h)