Ràdio Sant Sadurní
Els establiments de Som Sant Sadurní han facturat un 3% més respecte l´any anterior per aquestes dates

Som Sant Sadurní clou la campanya de Nadal amb la satisfacció que la facturació dels establiments ha crecut un 3% més que l'any passat per aquestes dates, amb un total de 535.678,80€ facturats; el tiquet mig de les compres ha pujat un 18%.

Pel que fa a les promocions, totes les compres realitzades entre l’1 de desembre de 2017 i el 5 de gener del 2018, en qualsevol de les 60 botigues i establiments on pots fer ús de la teva targeta client, entraven en el sorteig especial de Nadal amb la targeta client. En total s’han repartit 1000€ en un sorteig aleatori seleccionant un total de 39 tiquets de compra entre un total de 11.807 tiquets de compres fetes durant la campanya de Nadal i Reis.

Aquest any la bossa de 1000€ ha estat molt repartida en imports de compra més petits tocant així a més gent. Els afortunats amb els premis més grans han estat Rosa López Andradas amb 100€ a la botiga Arrels, Esther Gómez Farreny amb 89€ a Lecegui Joiers i Marta Santamaria Marin amb 82€ a Xavier – Joieria i òptica. Tots els tiquets de compra premiats ja s’han abonat directament als clients a la seva targeta client aquesta tarda. Aquesta acció de Nadal té per objectiu promoure l’ús de la targeta client i premiar de forma molt especial els clients més fidels alhora que retorna la inversió en els comerços adherits al sistema de fidelització.

En conjunt els 60 establiment adherits al sistema de fidelització ha donat de forma directe un total de 5.319,08€ de gratificació als seus clients, a més dels premis que han repartit durant tota la campanya en el marc de la campanya Som Nadal, un total de 5000€€ entre la bossa de 1000€ a retornar per tiquet de compra, targetes regal per valor de 5€, 10€ i 20€ i bosses plegables reutilitzables per anar a comprar. L’aposta de regalar bosses plegables reutilitzables per anar a comprar s’ha fet coincidint en l’any en que els comerços havien de cobrar les bosses de plàstics als clients, intentant fer així un regal útil lligat a l’acte de compra.

Per ajudar a dinamitzar i engalanar el centre comercial de Sant Sadurní, durant aquests dies en el centre comercial també hi ha hagut música al carrer i s’ha ampliat la il·luminació de Nadal al carrer amb nous motius al·legòrics al cava. I s’han realitzat un parell d’actes d’animació al carrer, el clàssic Tió popular i solidari que va fer 368 cagarades el passat 23 de desembre i va recaptar 373€ en favor de l'Associació Qui té a qui.

Més info a Som Sant Sadurní a www.somsantsadurni.com
[Nota de premsa i imatge Som Sant Sadurní]
PUBLICAT EL 11.01.2018