Obrir/tancar menú

Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia

Cerca al web
 ESP | ENG | FRA
Descobert22ºC-5ºC
Segueix-nos al Facebook Segueix-nos al Youtube Segueix-nos al Twitter Segueix-nos a Instagram
Publicació 06.11.2017
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir per correu electrònic
Consulta i reclamacions al cens electoral per les Eleccions al Parlament de Catalunya 21D fins al 10 de novembre
El termini de vot per correu dels residents a Catalunya finalitza  l'11 de desembre

Les llistes del cens electoral a les eleccions al Parlament de Catalunya del 21 de desembre es podran consultar fins al 10 de novembre.

Durant aquest període es podrà consultar les dades i saber a quin col·legi electoral s'ha de votar a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament o directament a la Delegació Provincial de l'Oficina del Cens Electoral a Barcelona, presentant l'original del DNI, passaport o carnet de conduir.  Els ciutadans que disposin de certificat electrònic reconegut podran consultar les seves dades directament a través de la  Seu Electrònica de l'Oficina del Cens Electoral de l'Institut Nacional d'Estadística i també podran realitzar qualsevol rectificació d'errors en les dades personals, canvis de domicili dins la mateixa circunscripció o la no inclusió en cap secció del cens quan hi hauria de figurar.

Cal tenir en compte que les llistes provisionals han estat elaborades amb les dades recollides del Cens tancat a 1 d'agost de 2017. Qualsevol modificació posterior no figurarà en aquestes llistes provisionals i les reclamacions fetes fora del termini establert tindran efecte per a les següents eleccions.

Els electors residents a l'estranjer podran comprovar les seves dades d'inscripció al consulat, durant el mateix termini.

Vot per correu

Els electors i les electores residents a Catalunya que prevegin que el dia de celebració de les eleccions al Parlament de Catalunya, dijous dia 21 de desembre de 2017, es trobaran absents de la vila, o bé que no acudiran a la seva mesa electoral per exercir el dret de vot, poden votar per correu, prèvia sol·licitud a la Delegació Provincial  de l'Oficina del Cens Electoral que es tramita a l´oficina de Correus de Sant Sadurní. El termini per a demanar el vot per correu ja s´ha iniciat, i finalitza el dia 11 de desembre, si bé és recomanable fer-ho amb una antelació suficient.

La sol·licitud a l´oficina de Correus s´ha de fer personalment, i s´ha d´exhibir el DNI original. En els casos de malaltia o d´incapacitat que impedeixin fer personalment la sol·licitud a l´oficina de Correus (circumstància que s´ha d´acreditar amb una certificació mèdica oficial i gratuïta), la gestió es pot delegar en una persona autoritzada a través de notari o consularment. La Delegació de l´Oficina del Cens a Barcelona rebrà la sol·licitud de vot i trametrà per correu certificat a l´elector o electora la documentació necessària per a l´emissió del vot per correu, amb les instruccions necessàries.

El termini de vot per correu per part de les persones que es troben temporalment fora de Catalunya finalitza el 22 de novembre.

Pujar al principi de la pàgina