Publicació 30.10.2017
Ha desenvolupat millores en els tràmits on-line i un servei de cita prèvia per als ciutadans que vulguin atenció presencial

L'Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona ha donat un nou impuls a l'administració electrònica amb la finalitat de millorar el servei que aquest organisme presta a la ciutadania i als Ajuntaments que hi tenen delegada la gestió i recaptació dels seus ingressos de dret públic.

Amb aquest objectiu s'han incorporat un conjunt de millores en els tràmits del web de l'Organisme que fan possible que els ciutadans s'hi puguin relacionar electrònicament i, per tant, no els calgui desplaçar-se a les oficines per fer gestions com obtenir duplicats de documents per realitzar pagaments, presentar sol·licituds, recursos i al·legacions i per rebre electrònicament  notificacions.

Aquestes millores han estat possibles gràcies a la incorporació de les noves eines del Consorci de l'Administració Oberta de Catalunya (AOC), mitjançant les quals es garanteix el nivell de seguretat dels sistemes d'identificació i signatura necessaris per a cada tipus de tràmit.

Cita Prèvia

Per aquells ciutadans que vulguin dirigir-se a les presencialment a les oficines, una de les novetats que s'ofereixen és la possibilitat de sol·licitar cita prèvia a través del web, amb la finalitat de reduir el temps d'espera presencial, agilitzar els tràmits i prestar un servei públic de qualitat. Els primers mesos aquest servei tindrà un caràcter voluntari, amb vistes d'implantar-lo amb caràcter obligatori de cara al proper exercici.

L'Organisme de Gestió Tributària a Sant Sadurní està ubicat al carrer Sant Antoni, núm 59.