Ràdio Sant Sadurní
Se n'han editat 15.000 exemplars que es distribuiran per centres de visitants, restaurants, cellers, comerços i punts informatius de la vila

Som Sant Sadurní treu al carrer coincidint amb #FiresiFestes2017 la 2a edició del Mapa Turístic Comercial de la Capital de Cava, un ‘free map´ presentat en 3 idiomes (català, castellà i anglès) que parla de cava, gastronomia, cultura i ‘shopping´.

Aquest projecte va néixer l´any passat fruit de la demanda per part d´algunes empreses de la vila amb l´objectiu de dirigir trànsit del flux actual de visitants a Sant Sadurní cap al comerç, la restauració i els centres de visites, i alhora millorar l´experiència que té el turista del seu dia/es a Sant Sadurní, informant-lo de forma esquematitzada i atractiva de tot el que el poble li pot oferir.

Són moltes les novetats en aquesta segona edició millorada del mapa editat l´any anterior. En una portada lleugera i suggerent, el mapa turístic comercial de Sant Sadurní d´Anoia transmet ja d´entrada al visitant una diversitat d´experiències com gaudir d´un bon cava en una terrassa, d´una passejada a peu per descobrir el seu atractiu cultural o en bicicleta per les vinyes, o descobrir aquest món subterrani de cellers sota els nostres peus. La portada posa però l´accent en el 150è aniversari de Puig i Cadafalch, reforçat amb la portada modernista de les Caves Codorniu, com un dels principals reclams arquitectònics del municipi.

El desplegable que augmenta de mida en aquesta segona edició per encabir-hi més informació, dóna una breu explicació de les festivitats més importants de la vila, centrant-se en allò que un turista no es pot perdre de Sant Sadurní, les fires amb la festa de la Fil·loxera com a protagonista, la Setmana del Cava i el Cavatast. Així mateix també s´ha inclòs informació complerta del Centre d´Interpretació del Cava amb horaris i petita descripció de la visita.

Com a novetats d´aquest any, s´ha reforçat el mapa d´ubicació de caves i espais visitables, edificis de la ruta modernista i altres edificis d´interès, així com botigues, restaurants i hotels, amb un segon mapa d´accessos que millorés la informació d´aquells visitants que accedeixen en cotxe o des de l´estació de tren. D´aquesta forma també hem pogut complementar el mapa amb una ruta verda entre vinyes cap el llac de Can Codorniu fins a Can Catassús. El mapa compta amb el suport del departament de Turisme de Sant Sadurní d´Anoia, a més de la col·laboració de 26 empreses locals, entre caves, restaurants i comerços anunciants, 3 més que l´any anterior. Pensant en els turistes estrangers, hem volgut incloure els idiomes en que els establiments ofereixen servei d´atenció al públic, ja sigui en anglès, francès o alemany. D´altra banda també s´ha afegit el telèfon en el llistat de caves i espais visitables, comerços o restaurants.

En total s´han editat novament 15.000 exemplars que està previst distribuir entre els centres de visitants, cellers, restaurants, botigues i punts informatius de la vila a partir del mes de setembre.

Nota de premsa SOM Sant Sadurní

PUBLICAT EL 24.08.2017