Nexes - Innovació, emprenedors i empreses

AVUI: Intervals de nubolositat amb tormenta 24ºC|16ºC
Facebook Twitter Instagram Youtube
BUTLLETÍ

SUBSCRIU-TE AL BUTLLETÍ ELECTRÒNIC

Dona't d'alta facilitant-nos el teu correu electrònic i puntualment rebràs el butlletí d'activitats i  les notícies més destacades 

Oferta formativa
posicionar
Com posicionar la nostra empresa als cercadors d'altres països
Internacionalització
  • Descripció: 

    Conscienciar les empreses que tenir visibilitat a Internet en altres països no és només traduir el web a l'idioma del país objectiu. Les empreses exportadores troben que el seu posicionament a Internet canvia en funció del país i idioma. Això fa que hagin de treballar una estratègia determinada per a cada país.
    Mitjançant el mètode del cas, cada empresa utilitzant la seva web, podrà descobrir de manera pràctica a mida que avança el taller, com millorar el seu posicionament als cercadors a nivell internacional.

  • Informació sobre la inscripció: 

    Places limitades, cal inscripció prèvia

    Et convidem a emplenar el formulari d'inscripció per a fer la teva reserva
    INSCRIPCIONS


    Per a formalitzar la teva inscripció pots emplenar el formulari i portar-lo al servei

  • Lloc: 
    Nexes Centre de Serveis a les Empreses
  • Adreçat a: 
    Empreses que ja exporten o vagin a començar a exportar que vulguin millorar el seu posicionament a Internet als països destí de les seves exportaciones o que vulguin utilitzar Internet per sondejar nous mercats objectiu.
  • Horari: 
    de  9h15' a 14h15'
  • Dates del curs: 
    9 i 16 de novembre de 2017
  • Continguts
    Sessió 1

    Objectius

    • Conèixer els punts clau per desenvolupar una correcta estratègia de posicionament en altres països en funció del client i del producte/servei.
    • Aprendre a definir l'estratègia de dominis i idiomes més adequada.
    • Descobrir i aprendre dels competidors SEO internacionals.
    • Veure les diferents opcions de web internacional i saber escollir quina s'adapta més a les necessitats de l'empresa.



    Continguts

    • Introducció als 5 cercadors més importants del món; Google, Baidú, Yandex, Yahoo i Bing.
    • L'Estratègia per països; la tendència "local" del SEO "global". La importància d'una bona selecció i organització de noms de dominis i idiomes.
    • Metodologia i anàlisis de competidors SEO al país de destí seleccionat. Pràctica amb els competidors reals de l'empresa.
    • Passos necessaris per arribar a posicionar-se. Els spiders i la indexació. Punts bàsics conceptuals i tecnològics, així com les eines d'indexació bàsiques que ajuden.
    • Pràctica d'indexació amb la web de cada empresa.
    Sessió 2 

    Objectius

    • Aprendre a desenvolupar una estratègia de paraules i conceptes clau per a un país i idioma determinat.
    • Descobrir la importància del contingut de la web dins de l'estratègia.
    • Conèixer quines accions dins i fora del web es poden fer per gaudir d'un millor rànquing posicionament internacional.
    • Aprendre a mesurar els resultats de l'evolució del posicionament.



    Continguts

    • Com fer una bona i eficient selecció de paraules clau per idiomes i països.
    • Tècniques per descobrir les més rellevants pel nostre negoci. Pràctica real d'anàlisi de paraules clau de l'empresa.
    • La importància de la rellevància dels continguts; densitat i prominència. Com redactar continguts pensant en SEO.
    • L'autoritat i els rànquings, entendre el funcionament dels algoritmes del cercadors, diferències entre ells.
    • Com mantenir el SEO internacional al llarg del temps. Planificació i metodologia.
    • L'analítica web per controlar el posicionament. Creació d'un panell de control SEO d'aplicació immediata.




    Expert

    victor

    Víctor de Francisco, Llicenciat en Ciències Empresarials, especialitat Management Internacional. Màster en Finances, i Màster en Internet Management pel Institut Català de Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de Comerç Internacional, i Màrqueting Internacional, relacionats amb el món d’Internet, en més de 30 organismes, com les Cambres de Comerç, patronals, i Universitats. Actualment és el Director del Màster en Màrqueting Digital Internacional (MDI) de la ESCI-UPF i del Màster en Internet Management de la UB.







    Organitza: 

    logo ajuntmaent    nexes   


    Amb el suport de: 

    Logo diputacio barcelona        GENERALITAT      ministeri empleo     soc


    Col·laboren: 

     

    aj Gelida                   aj Subirats         aj Torrelavit

© Nexes
Doctor Barraquer, núm.3-5. 08770 Sant Sadurní d’Anoia
Tel: +34 931 185 195
c/e Àrea Empresa i Emprenedors: promeco@santsadurni.cat
c/e Àrea Ocupació: socupacio@santsadurni.cat
Atenció al públic: MATINS (de dilluns a divendres de 9 a 13.30 h) | TARDES (dimecres i dijous de 15 a 18 h)