Nexes - Innovació, emprenedors i empreses

AVUI: Intervals de nuvolositat amb pluja escasa 26ºC|14ºC
Facebook Twitter Instagram Youtube
BUTLLETÍ

SUBSCRIU-TE AL BUTLLETÍ ELECTRÒNIC

Dona't d'alta facilitant-nos el teu correu electrònic i puntualment rebràs el butlletí d'activitats i  les notícies més destacades 

Oferta formativa
imatge community
Com ser el community manager de la teva empresa
Domina els principis del màrqueting on line
  • Lloc: 
    Nexes Centre de Serveis a les Empreses
  • Adreçat a: 
    Empresaris, gerents d'empresa responsables del departament de màrqueting, autònoms i persones emprenedores
  • Horari: 
    De 9h30' a 13h30'
  • Dates del curs: 
    17, 19 24, 26 i 31 de juliol
  • Continguts


    OBJECTIUS  DEL CURS:
    • Dominar els principis del Màrqueting on line i les formes més efectives de difondre un missatge utilitzant els diferents canals on line existents.
    • Aprendre a utilitzar de forma experimentada les principals plataformes de Social Media i aprendre a multiplicar els seus efectes utilitzant-les de forma coordinada.
    • Analitzar converses i/o opinions a les xarxes socials sobre productes o marques.
    • Dominar les tècniques per a la generació de reputació on line positiva sobre una empresa, producte o servei.
    • Aprendre a monitoritzar la nostra marca i la competència a través de les xarxes socials.
    • Fomentar l'autoaprenentatge, ja que les eines que s'utilitzen en aquest àmbit canvien cada molt poc temps i cal mantenir-se actualitzat.
    CONTINGUTS: 
    • Social Media i Comunity Management
    • Estratègia i creació del Pla de Mitjans SOcials
    • Xarxes Socials
    • Eines del Community Manager
    METODOLOGIA:

    Es farà servir una metodologia participativa per afavorir el desenvolupament de les següents competències en l’alumnat:
    • competència comunicava lingüística i audiovisual
    • tractament de la informació i competència digital
    • competència d'aprendre a aprendre
    • competència d'autonomia i iniciativa personal
    • competència en el coneixement i la interacció amb el mon Online
    • competència social
    • Social Media i Community Management
    • Estratègia i creació del Pla de Mitjans Socials
    • Xarxes Socials
    • Eines del Community Manager

    Experta: 

    marisolMarisol García, assessora de Màrqueting i Comunicació On line, fundadora de Marisol Garcia Comunicació, ha estat redactora del Periòdico de Catalunya i redactora i editora d'informatius de la Cadena Ser.  Màster en Community Manager i en Marquèting i comunicació digital per IMF Business School. 


    Places limitades. Cal fer inscripció prèvia

    Organitza: 

    logo ajuntmaent     nexes    




    Amb el suport de: 

    Logo diputacio barcelona    GENERALITAT  MINISTERIO EMPLEO  soc


      

© Nexes
Doctor Barraquer, núm.3-5. 08770 Sant Sadurní d’Anoia
Tel: +34 931 185 195
c/e Àrea Empresa i Emprenedors: promeco@santsadurni.cat
c/e Àrea Ocupació: socupacio@santsadurni.cat
Atenció al públic: MATINS (de dilluns a divendres de 9 a 13.30 h) | TARDES (dimecres i dijous de 15 a 18 h)