Ràdio Sant Sadurní
L'any 2016 es va aconseguir el màxim històric amb 3.200.000€ i 58.111 compres realitzades

Aquesta és una de les conclusions a les quals ha arribat l'estudi sobre l'ús de la targeta de fidelització, que ha dut a terme l'empresa Incognos. Amb 3.200.000€ i 58.111 compres realitzades, l'associació de comerç sadurninenca va assolir el seu màxim històric al 2016.

L´empresa Incognos, especialitzada en estudis de mercat, ha fet una anàlisis global de l´evolució de la targeta client coincidint amb el seu desè aniversari i ha constatat un increment de vendes, una xifra actual de 4.140 clients actius entre un total de més de 8.000 i un volum de vendes de 1.811.970 entre agost de 2016 i juliol de 2017

L'estudi, que ha analitzat la base de dades de l'entitat, a banda de desgranar les dades dels darrers deu anys, també ha aprofundit en cadascun dels 60 establiments que formen part de SOM Sant Sadurní.

PUBLICAT EL 17.11.2017